miercuri, 27 iunie 2012

Lagoona Blue



Fiica monstrului marilor
Varsta:15 ani
Stilul personal: Imi place sa sperii oamenii in sort, cu top mulat si slapi.Asa sunt mereu gata de distractie indiferent ca e vorba de surfing, voley sau urmarirea baietilor cu fetele.Dar as vrea sa merg la petreceri in rochita mea draguta si infricosatoare neagra pentru a arata tuturor ca-mi pot schimba lookul radical.
Problema majora: Pielea mea se usuca repede daca stau mult in afara apei, asa ca mor dupa o hidratare.Clorul din piscina Liceului Monstrilor are tendinta de a-mi schimba parul din blond in albastru, dar arata bine, nu-i asa?
Culoare preferata: Albastrul Ochenului
Mancare favorita: Sushi
Cea mai mare provocare: Cei care considera oceanul ca pe un cos de gunoi.
Activitate favorita: Orice are legatura cu a fin in, sau pe apropierea apei.
Materie preferata: Ocenografie.Daca nu pot fi in apa, mai bine sa studiez despre ea
Cea mai urata materie: Geologia. Vulcani+roci+desert=cosmarul meu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu