miercuri, 27 iunie 2012

Ghoulia Yelps



Ghoulia Yelps – fiica zombiilor 
Vârsta: 16 (numărat în ani monştri)
Stil aparte: Ochelarii intelectual cu ramă de corn, care se potriveşte la orice.
Slăbiciune: Funcţionez doar cu programare severă şi pe bază de planificare atentă, reacţionez cu greutate la idei spontane. Datorită firii mei zombie am o mişcare lentă, şi este greu să-mi schimb expresiile, şi nu în ultimul rând vorbesc doar o singură limbă... cea... zombie.
Activitatea preferată: Îmi place să citesc şi să dobândesc noi cunoştinţe. Întotdeauna îmi fac timp, dacă este vorba de cărţi.
Ceea ce mă deranjează: Schimbările din ultimele clipe, şi monştrii respectivi, care nu vorbesc în limba zombie. Nu este nimic mai incomod, decât să întârzii şi apoi să explic motivele pentru un monstru, care pur şi simplu nu înţelege nimic.
Mâncarea preferată: Creier... Am glumit. De fapt îmi plac mâncărurile care prepară repede, cele care sunt disponibile la oricare bucătărie. (Să înţelegi: îmi plac mâncărurile de la fast-food).
Animal de companie: Bufniţa cu numele Sir Hoots A Lot. Este o companie ideală, chiar dacă refuză categoric să-mi fie purtătorul de cuvânt.
Materialul preferat: Nu pot să-ţi dau în răspuns cert datorită restricţiilor severe a întrebării. (Să înţelegi nu pot să dau în răspuns categoric).
Materialul nepreferat: Părerea mea este că din fiecare material se poate învăţa câte ceva. Chiar şi din jocurile de aruncare: dacă nu altceva, măcar atât cum să-ţi tragi capul la o parte.
Culoarea preferată: Roşcat
Cele mai bune prietene: Draculaura, Cleo de Nile, Deuce Gorgon, Lagoona Blue, Clawdeen Wolf, Frankie Stein

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu