miercuri, 27 iunie 2012

Cleo de Nile



Cleo de Nile - fiica mumiei
Vârsta: 5842 de ani (câţiva ani în plus-minus)
Stil aparte: Sunt o adevărată prinţesă egipteană. Am o mulţime de bijuterii egzotice şi mă îmbrac în rochii ocazionale.
Punctul slab: Întunericul. Da, eu sunt un monstru care se teamă de întuneric. Obişnuiţi-vă cu asta!
Culoarea preferată: aurie
Mâncarea preferată: Strugure. Mai ales atunci când mi se dă în gură boabe cu boabe.
Activitatea preferată: Domnirea coridoarelor şcolii Monster High şi conducerea echipei monstru.
Ce mă enervează: Când cineva nu se supune la dorinţele mele.
Animal de companie: Hissette, micuţa mea cobra egipteană. Sâsâitul este mai rău decât… şi, ei bine da, are muşcătură otrăvitoare.
Cei mai buni prieteni: Lagoona Blue, Draculaura, Clawdeen Wolf, Frankie Stein, Deuce Gorgon, Ghoulia Yelps
Materialul preferat: Geometria. Mă descurc cu orice lucru în formă de triunghi sau de con, şi evident şi cu piramidele.
Materialul urât: Istoria. L-am trăit, l-am văzut cu ochii mei, şi chiar am o colecţie de dedicaţie de la personalităţile celebre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu