miercuri, 27 iunie 2012

Deuce Gorgon


Fiul monstrului Medusa
Varsta: 16 ani
Stilul personal: Adidasi cu role, hanorace si ochelarii mei proprii de soare. Sunt super tare si nu-mi scapa nimic.
Problema: Trebuie sa port ochelari de soare pentru nu a-mi transforma prietenii in stane de piatra.Nu dureaza mult, dar urasc sa provoc o impietrire nedorita prietenilor mei.
Culoare preferata: Verde fosforescent
Mancare favorita: Amestec grecesc pentru monstrii este propria mea creatie
Cea mai mare provocare: Oamenii care ma irita
Activitate favorita: Casketball si gatitul
Cei mai buni prieteni pentru totdeauna: Cleo de Nile si Jackson Jekill
Materie favorita: Arta culinara -( vezi mai jos)-
Cea mai urata materie: Arta culinara-ma prefac ca o urasc , dar de fapt e cea mai tare materie din Liceul Monstrilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu