miercuri, 27 iunie 2012

Frankie Stein


Vârsta 15... zile.
Stil aparte: Prietenii mei susţin că silueta mea este ideală pentru meseria de model. Nu prea ştiu ce înseamnă acesta, dar mi-au cumpărat câteva haine mortale. 
Slăbiciune: Cusăturile mele se desprind la momente nepotrivite. De exemplu în ziua în care am participat la ziua de generatoare panică, braţul meu s-a desprins, şi a căzut jos, în faţa bărbatului cel mai înfiorător, înaintea lui Monster High T. M-am simţit atât de umilit.
Culoarea preferată: cu dungi negre şi alb
Mâncarea preferată: Datorită faptului că am doar 15 zile, mi-a plăcut tot ce am gustat până acum!
Ceea ce mă deranjează: Dimineaţa, când urc la etaj, tatăl meu începe să zâmbească şi să strică „se naşte bebe-canibal!
Activitatea preferată: Din motivul că am doar 15 zile, încă pot să spun că am activitate preferat! Vreau să încerc o mulţime de lucruri înainte să mă decid.
Animal de companie: Watzit
Watzit. Nu pot să vă spun exact ce rasă este, dar carnetul lui Watzit are 10 pagini.
Cei mai buni prieteni: Lagoona slue, Cleo de Nile, Clawdeen Wolf, Deuce Gorgon, Draculaura, Ghoulia Yelps
Materialul preferat: Istoria. Îmi place foarte mult, fiind pot cunoaşte originile prietenilor mei.
Materialul nepreferat: Înotul. La umiditate îmi pierd auto-controlul şi încep să vorbesc prostii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu