miercuri, 27 iunie 2012

Clawdeen Wolf



Fiica varcolacului
Varsta 15 ani
Stilul special:Sunt o fashionista convinsa cu o adevarata atitudine serioasa.Sunt si superba, intimidanta si loiala prietenilor mei.
Problema:Parul meu e facut pentru o reclama la sampon si asta numai in ceea ce priveste ce-mi creste pe picioare.Epilatul si rasul sunt o slujba continua, dar e un pret mic de platit pentru a fi infricosator de extraordinara.
Culoarea favorita:Auriul-este singurul lucru la care eu si Cleo de Nile cadem de acord
Mancarea favorita: Friptura....cruda
Materia favorita:Economia.Intr-o zi planuiesc sa imi creez un imperiu al modei si vrea sa stiu atat de multe despre afaceri cat stiu si despre moda.
Cea mai urata materie:Sport.Pentru ca nu ma lasa sa-l fac in pantofi cu platforma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu