miercuri, 27 iunie 2012

Holt Hyde



Fiul doamnei si domului Hyde
Varsta: 16...nu e sigur
Stil personal: Stilul meu e incendiar, draga! Serios, chiar ies flacari din corpul meu.Sunt propriul meu spectacol de lumini.Am si acest super simbol yin si yang tatuat pe spate si nu merg nicaieri fara casti pentru ca nu stii niciodata cand se aude un sunet nou.
Cea mai mare provocare: Am un temperament problematic.Nu e ceva de care sa fiu mandru , dar din cand in cand se aprinde si imi ia mult timp sa-mi cer scuze pentru asta.Am dificultati si in a-mi aminti anumite lucruri.
Culoarea favorita: Portocaliu
Mancare favorita: Aripioare picante. Imi plac suficient de picante ca sa faca un dragon sa planga.
Stres maxim: Sa trebuiasca sa ascult muzica plictisitoare. Serios, daca muzica nu poate sa te transforme inseamna  ca e statica.
Activitate favorita: Crearea de mixaje noi din muzica monstrilor. Imi place cand melodiile mele prin viata si pot sa faca toti monstrii din casa sa danseze.
Cei mai buni prieteni pentru totdeauna: Sunt prieten bun cu toti monstrii ca imi iubesc muzica.
Materia favorita: Teoria muzicii. Hei, nu sunt bun la asta doar pentru ca sunt norocos. Studiez si exersez cat ma tin placarile pentru a fi cel mai bun.
Cea mai urata materie: Orice fara ritm.

Un comentariu: