miercuri, 27 iunie 2012

Draculaura


Draculaura - fiica lui Dracula 
Vârsta: 1599 ani (abia aştept să-mi împlinesc 1600)
Stil aparte: tatăl meu mă numeşte Draculaura, iar prietenii mei îmi spun Ula D. Îmi plac petele roşu-vişiniu pe hainele mele negre. Am şi o umbrelă încreţită ca din când în când să pot ieşi la soare. 
Slăbiciune: Pentru că eu nu mă pot vedea în oglindă ţinuta mea şi machiajul câteodată lasă de dorit. Dar mulţumit faptului că exersez de 1599 de ani deja mă descurc destul de bine.
Culoarea preferată: roz.
Animal de companie: Contele Fabulos îmi este cel mai bun prieten vampir. Deşi este un vampir destul de mândru şi fermecător, nu mă pot abţine să nu-l îmbrac în rochii faimoase. 
Cei mai buni prieteni: Lagoona Blue, Cleo de Nile, Clawdeen Wolf, Deuce Gorgon, Frankie Stein, Ghoulia Yelps
Mâncarea preferată: sunt High Vega, deoarece nu-mi place sângele. Deci, fructe, legume şi o grămadă de suplimente de fier.
Ceea ce mă deranjează: este de neiertat că în restaurantul Monster High nu este meniu vegetarian. 
Activitatea preferată: îmi place să zâmbesc, să râd şi să-l încurajezi pe prietenii mei.
Materialul preferat: Scrierea creativă. Măcar pot să scriu poveşti fermecătoare despre prietenii mei.
Materialul nepreferat: Geografia. În cei 1599 de ani am fost peste tot… chiar de două ori!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu